Sakarā ar Krievijas domes izskatīto jautājumu par pāriešanu uz pastāvīgu ziemas laiku, šobrīd apturēta dzelzceļa biļešu pārdošana starptautiskajos maršrutos uz Maskavu, Sanktpēterburgu un Minsku, kā arī atpakaļ uz Rīgu braucieniem no 28.oktobra.
Oktobra pēdējā svētdienā (šogad 28.10.) Eiropas rietumu daļā notiek pāreja uz ziemas laiku. Savukārt Krievijas domē pašlaik tiek izskatīts jautājums par palikšanu ziemas laikā arī turpmāk un pulksteņa laika negrozīšanu mainoties sezonām. Lai pasažieriem nerastos apjukums par precīziem vilciena atiešanas laikiem, līdz šī jautājuma galējai izlemšanai Krievijas domē, biļešu tirdzniecību dzelzceļa pasažieru pārvadājumiem no un uz Krieviju un Baltkrieviju ir pārtraukta 28.oktobrim un turpmākajiem datumiem.
Pirmo reizi pulksteņa rādītāju pavirzīšana par stundu atpakaļ, iestājoties ziemas sezonai un stundu uz priekšu – vasaras laikā, energoresursu ekonomijas nolūkos notika Lielbritānijā 1908. gadā. Pašreiz tā tiek īstenota vairāk kā 80 pasaules valstīs, tomēr kalendārais brīdis, kad notiek pāreja uz vasaras vai ziemas laiku dažādos kontinentos un reģionos atšķiras. Vienīgā valsts Rietumeiropā, kura dzīvo „vasaras laikā” visu gadu, ir Islande.
Latvijā pāreja no un uz ziemas un vasaras laiku tiek īstenota kopš 1981. gada un pagaidām nav plānots to atcelt.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.
Sagatavoja LDz Sabiedrisko attiecību daļa