Lai izstrādātu klientiem visizdevīgāko tarifu piedāvājumu konteineru pārvadājumiem no Baltijas jūras līdz pat Melnajai jūrai, Latvijas dzelzceļš20.martā organizē starptautiskās sadarbības sanāksmi konteinervilciena ZUBRtarifa formēšanas jautājumos.
Sanāksmē, kurā pārstāvētas Baltkrievijas, Igaunijas, Latvijas, Moldovas, Polijas un Ukrainas dzelzceļu administrācijas, izskatīts un saskaņots plašs jautājumu spektrs par konkurētspējīgu un ekonomiski pamatotu tarifa likmju noteikšanu konteineru pārvadājumiem konteinervilcienā uz 2013.gada otrajam pusgadam.
Kopš 2009.gada konteinervilciens „ZUBR” nodrošina kravu plūsmu konteineros starp Baltijas un Melno jūru. Savā maršrutā tas apvieno Igaunijas, Latvijas, Baltkrievijas, Polijas, Moldovas un Ukrainas dzelzceļus.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.
Sagatavoja LDz Sabiedrisko attiecību daļa