Pievienots: Skaidrojums Nr.1 (15.11.2022.)
VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Datorizēto darba vietu apkalpošana” (turpmāk – sarunu procedūra).
Iepirkuma identifikācijas nr. LDZ 2022/196-SPAV.
Piedāvājumi iesniedzami: līdz 2022.gada 1.decembrim plkst.9:30, VAS “Latvijas dzelzceļš” Gogoļa ielā 3, 1.stāvā, 100.kabinetā, Rīgā (VAS “Latvijas dzelzceļš” kancelejā). Piedāvājumu var iesniegt personīgi, ar kurjera starpniecību vai ierakstītā pasta sūtījumā.
Piedāvājumu atvēršana (slēgtā komisijas sanāksmē) notiks: 2022.gada 1.decembrī plkst.10:00, VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā.
Sarunu procedūras dokumentu pieejamība:
Pasūtītājs nodrošina brīvu un tiešu elektronisku pieeju iepirkuma dokumentiem un visiem papildus nepieciešamajiem dokumentiem Pasūtītāja tīmekļvietnē www.ldz.lv sadaļā “Iepirkumi” pie šī iepirkuma sludinājuma, izņemot Datorizēto darba vietu sarakstam. Datorizēto darba vietu (DDV) saraksts tiek izsniegts pēc pieprasījuma saskaņā ar iepirkuma nolikuma 1.4.1.punktu.
Ieinteresētajam piegādātājam ir pienākums sekot līdzi Pasūtītāja tīmekļvietnē www.ldz.lv sadaļā “Iepirkumi” pie šī iepirkuma sludinājuma publicētajai informācijai. Pasūtītājs nav atbildīgs par to, ja ieinteresētā persona nav iepazinusies ar informāciju, kurai ir nodrošināta brīva un tieša elektroniska pieeja.
Pasūtītāja kontaktpersona: organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretāre - VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja galvenā iepirkumu speciāliste Iveta Dementjeva, tālruņa numurs: +371 27897395, e-pasta adrese: iveta.dementjeva@ldz.lv.