Latest news

Izvēlne

VAS „Latvijas dzelzceļš” uzsāk Saulkrastu stacijas rekonstrukciju

Trešdiena, 16 Jūlijs, 2014

Šonedēļ VAS „Latvijas dzelzceļš” uzsāks Saulkrastu stacijas rekonstrukciju, kuras ietvaros tiks atjaunota vēsturiskās stacijas fasāde, renovēta uzgaidāmā zāle, kā arī izbūvētas jaunas labierīcības, kas būs pieejamas arī cilvēkiem ar kustību traucējumiem.

 

Rekonstrukcijas darbu ietvaros vēsturiskā stacijas ēka tiks pieslēgta pilsētas kanalizācijai un ūdensvadam. Darbus plānos pabeigt līdz šī gada beigām.

 

Remontdarbu laikā vilcienu kustība netiks traucēta, savukārt biļešu tirdzniecība notiks caur kases lodziņu no ārpuses, nevis no zāles, kā bija ierasts līdz šim.

 

„Turpinot uzlabot dzelzceļa infrastruktūru, vēlamies nodrošināt atbilstošas ērtības pasažieriem. Ir prieks par veiksmīgu sadarbību ar Saulkrastu  novada pašvaldību, un ceram, ka atjaunotā un labiekārtotā stacijas ēka priecēs gan Saulkrastu iedzīvotājus, gan ikvienu pilsētas viesi, kas šurp atbrauks ar vilcienu,” komentē „Latvijas dzelzceļa” viceprezidents Edvīns Bērziņš.

 

„Saulkrastu dzelzceļa stacijas vides sakārtošana ir goda jautājums ne tikai pašam Latvijas dzelzceļam, bet arī pašvaldībai, tāpēc mēs ar prieku atbalstām jebkuru iniciatīvu, kas vērsta uz vides labiekārtošanu. No savas puses centīsimies darīt visu, lai pasažieriem un pilsētas viesiem būtu patīkami šeit uzturēties – jau esam sakopuši teritoriju ap staciju un, iespējams, nākotnē stacijas ēkā ierīkosim kafejnīcu. Gribam, lai pēc iespējas vairāk cilvēku brauktu uz Saulkrastiem atpūsties, un sakopta vide tam ir viens no priekšnoteikumiem” uzskata Saulkrastu novada pašvaldības izpilddirektors Andrejs Arnis.

Pirmā Saulkrastu stacijas ēka uzbūvēta 1935. gadā, bet pašreizējā – 1952. gadā, kad atjaunoja arī vilcienu kustību līdz Saulkrastiem (kara postījumu dēļ no 1944. gada satiksme līdz šai pieturai bija slēgta, bet pati stacijas ēka - uzspridzināta). 1958. gadā no Rīgas uz Saulkrastiem sāka kursēt elektrovilcieni.

Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.