Sākoties rudens-ziemas periodam, kad ievērojami samazinās pasažieru plūsma starptautiskajos dzelzceļa pārvadājumos, no 01.10.2009. līdz 29.05.2010., ar atiešanu no Rīgas, un no 02.10.2009. līdz 30.05.2010. ar atiešanu no Maskavas kursēs viens apvienotais vilciens Rīga–Maskava (aties no Rīgas 18.10 pēc Latvijas laika, pienāks Maskavā 12.16 pēc Maskavas laika; aties no Maskavas 21.02 pēc Maskavas laika, pienāks Rīgā 12.05 pēc Latvijas laika). Vilciena sastāvā būs palielināts vagonu skaits.
Ziemassvētku un Jaungada svētku periodā no 24.12.2009. līdz 09.01.2010. kursēs abi vilcieni Nr.2/1 Rīga – Maskava (atiet no Rīgas 16.20 pēc Latvijas laika, pienāk Maskavā 09.41 pēc Maskavas laika, atiet no Maskavas 19.10 pēc Maskavas laika, pienāk Rīgā 10.10 pēc Latvijas laika) un 4/3 Rīga – Maskava (atiet no Rīgas 18.10 pēc Latvijas laika, pienāk Maskavā 12.16 pēc Maskavas laika, atiet no Maskavas 21.02 pēc Maskavas laika, pienāk Rīgā 12.05 pēc Latvijas laika).
Mainoties pasažieru pieprasījumam, iespējama vilcienu kustības saraksta korekcija. Par to tiks paziņots atsevišķi.
LDz Cargo šī gada astoņos mēnešos starptautiskajos maršrutos pārvadājis gandrīz 180 tūkstošus pasažieru.
SIA LDz Cargo ir VAS Latvijas dzelzceļš meitasuzņēmums, kas nodarbojas ar kravu un starptautisko pasažieru pārvadājumiem. Starptautiskie pasažieru pārvadājumi tiek veikti sadarbībā ar SIA L-Ekspresis.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no vadošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un četrām meitassabiedrībām – SIA LDz Cargo, kas nodarbojas ar dzelzceļa kravu pārvadājumiem; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma LDz Apsardze.
Sagatavoja LDz Cargo sadarbībā ar LDz Sabiedrisko attiecību daļu