Piektdien, 13.novembrī uz Latvijas un Baltkrievijas robežas starp Latvijas staciju Indrā un Baltkrievijas Bigosovo tiks pabeigta sliežu uzstādīšana otrajā sliežu ceļā, kas nākotnē ļaus ievērojami palielināt kravu caurvedes spēju starp divām valstīm.
Lai gan otro sliežu ceļu paredzēts nodot ekspluatācijā tikai nākamā gada pavasarī, jo vēl tiks uzstādītas signalizācijas sistēmas, pamatdarbu pabeigšana un pēdējās sliedes ielikšana atbilstoši dzelzceļa tradīcijām notiek īpaši – piedaloties vadītājiem un darba veicējiem. Latvijas un Baltkrievijas dzelzceļu savienošanā ar otru sliežu ceļu piedalīsies arī Baltkrievijas dzelzceļa pārstāvji.
“Šis projekts mums ir ļoti nozīmīgs, jo ļaus ievērojami palielināt kravu caurvedes spēju šajā dzelzceļa koridorā. Tas ļaus piesaistīt pārvadāt vairāk kravu un nodrošināt valstij lielākus ieņēmumus,” norāda LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
Otrā sliežu ceļa izbūve finansēta no LDz, kā arī valsts un ES Kohēzijas fonda līdzekļiem.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no vadošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un četrām meitassabiedrībām – SIA LDz Cargo, kas nodarbojas ar dzelzceļa kravu pārvadājumiem; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma LDz Apsardze.
Sagatavoja LDz Sabiedrisko attiecību daļa.