VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Dzeramā ūdens un tā iekārtu piegāde” (turpmāk-sarunu procedūra).
Sarunu procedūras priekšmets: dabīgā avota un/ vai minerālūdens piegāde saskaņā ar tehnisko specifikāciju:
Iepirkuma priekšmeta daļa |
Prece, tilpums |
|
Dzeramais ūdens, 18-20 l |
|
Dzeramais ūdens, negāzēts, 1,5 l, PET |
|
Dzeramais ūdens, gāzēts, 1,5 l, PET |
|
Dzeramais ūdens, negāzēts, 0,33-0,5 l, PET |
|
Dzeramais ūdens, gāzēts, 0,33-0,5 l, PET |
|
Dzeramais ūdens, negāzēts, 0,25-0,33 l, stikla pudelēs |
|
Dzeramais ūdens, gāzēts, 0,25-0,33 l, stikla pudelēs |
Dabīgā avota ūdens/minerālūdens atbilst Ministru kabineta 2015. gada 15. decembra. noteikumiem Nr.736 „Noteikumi par dabīgo minerālūdeni un avota ūdeni”.
Ūdens sadalīšanas iekārtas: istabas temperatūras, atdzesētajam un/vai karstajam ūdenim, ūdens sadalītājiem ar karbonizēšanas iespēju un stendi pudelēm.
Piedāvājumu iesniedz par visu sarunu procedūras priekšmetu kopumā pilnā apjomā.
Līguma piegādes noteikumi un vieta: saskaņā ar katras struktūrvienības/ atkarīgās sabiedrības tehnisko specifikāciju
Līguma darbības termiņš: 2 (divi) gadi no līguma parakstīšanas dienas.
Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu:
Ieinteresētais piegādātājs ar sarunu procedūras nolikumu var iepazīties, bet to saņemt tikai pēc augstāk minētā pārskaitījuma dokumenta uzrādīšanas VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, Rīgā, 3.stāvā, 341.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu).
Sarunu procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi. Pieprasījumā nolikuma elektroniskās versijas saņemšanai jānorāda ieinteresētā piegādātāja nosaukums, reģistrācijas numurs, kontaktinformācija (adrese, tālruņa un faksa numurs) un pieprasījums nosūtāms uz e-pasta adresi: iveta.cerina@ldz.lv.
Piedāvājumi iesniedzami: līdz 2017.gada 28.augustā plkst. 9.30, VAS „Latvijas dzelzceļš” Gogoļa ielā 3, 1.stāvā, 103.kabinetā, Rīgā (VAS “Latvijas dzelzceļš” Kancelejā). Piedāvājumu iesniedz personīgi, ar kurjera starpniecību vai ierakstītā vēstulē.
Piedāvājumu atvēršana notiks: 2017.gada 28.augustā plkst.10.00, VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, 3.stāvā, 344.kabinetā, Rīgā.
Pasūtītāja kontaktpersona:
organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretārs - VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja galvenā iepirkumu speciāliste Iveta Ceriņa, tālrunis +371 67234925, fakss: +37167234250, e-pasta adrese: iveta.cerina@ldz.lv.