VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Vilces apakšstaciju iekārtu modernizācija: akumulatoru bateriju nomaiņa (Tukums, Ķegums, Skrīveri)” (turpmāk – Sarunu procedūra).
Sarunu procedūras priekšmets: vilces apakšstaciju iekārtu modernizācija: akumulatoru bateriju nomaiņa atbilstoši Specifikācijas noteikumiem.
Sarunu procedūras priekšmets paredz Specifikācijai atbilstošas preces - akumulatoru baterijas, jaunas akumulatoru baterijas uzlādes ierīces un speciālā skapja - piegādi un tās uzstādīšanas darbus tai skaitā, nolietoto iekārtu demontāžu, utilizāciju un tehniskā projekta sagatavošanu.
Sarunu procedūras nolikuma saņemšana: ieinteresētais piegādātājs ar Sarunu procedūras nolikumu var iepazīties un saņemt VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3 (3.stāvā, 338.kabinetā), Rīgā, LV-1547.
Caurlaides noformēšanai pirms ierašanās ieinteresētajam piegādātājam jāsazinās pa tālruni: 371 67234920.
Sarunu procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi, nosūtot pieprasījumu uz e-pasta adresi: liene.popova@ldz.lv.
Pieprasījumā norāda ieinteresētā piegādātāja nosaukumu, reģistrācijas numuru, kontaktinformāciju (adresi, tālruņa un faksa numuru) un tam pievieno pārskaitījuma dokumentu.
Maksa par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu EUR 85.00, ieskaitot PVN 21%.
Lai saņemtu sarunu procedūras nolikumu, ieinteresētajam piegādātājam jāpārskaita minētā summa uz pasūtītāja bankas kontu (VAS “Latvijas dzelzceļš”, vienotais reģistrācijas Nr. 40003032065, PVN reģistrācijas Nr. LV40003032065, juridiskā adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1547, Latvija, Luminor Bank, AS, konta Nr. LV58NDEA0000080249645, kods: NDEALV2X), ar norādi: “Nolikuma saņemšanai sarunu procedūrā ar publikāciju “Vilces apakšstaciju iekārtu modernizācija: akumulatoru bateriju nomaiņa (Tukums, Ķegums, Skrīveri)”.
Pārskaitījuma dokuments jāuzrāda pasūtītājam pirms sarunu procedūras nolikuma saņemšanas.
Ja maksājumu par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu (pārskaitījuma dokumentā) norāda sarunu procedūras pretendenta nosaukumu. Sarunu procedūrā var piedalīties tikai tas pretendents, kurš norādīts pārskaitījuma dokumentā. Maksa par dokumentu saņemšanu netiek atgriezta.
Piedāvājumu iesniegšana: piedāvājumi Sarunu procedūrā iesniedzami līdz 2018.gada 10.septembrim, plkst. 09.30, VAS “Latvijas dzelzceļš” Kancelejā, Gogoļa ielā 3 (1.stāvā, 103.kabinetā), Rīgā, LV-1547.
Piedāvājumu atvēršana: piedāvājumi tiks atvērti 2018.gada 10.septembrī, plkst. 10.00, VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3 (3.stāvā, 339.kabinetā), Rīgā, LV-1547.
Līguma izpildes laiks un vieta: pilnā apjomā 3 mēnešu laikā no līguma parakstīšanas brīža (Tukums, Ķegums, Skrīveri).
Papildus informācija:
-piedāvājumus var iesniegt tikai par visu sarunu procedūras priekšmetu kopumā pilnā apjomā;
- piedāvājuma nodrošinājuma summa 500.00 EUR apmērā kā iemaksa bankas kontā;
- līguma nodrošinājums 5 % apmērā no līgumcenas (EUR, bez PVN) kā iemaksa bankas kontā.
Kontaktpersona - par Sarunu procedūras dokumentiem un organizatoriska rakstura jautājumiem: VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja galvenā iepirkumu speciāliste, iepirkuma komisijas sekretāre Liene Popova, tālrunis: 371 67234920, e-pasts: liene.popova@ldz.lv.