Latvijas dzelzceļš pieņēmis lēmumu uzsākt Imantas stacijas demontāžas darbus Rīgā, jo ēkas tehniskais nolietojums pārsniedz normatīvos pieļaujamo robežu ēkas drošai lietošanai.
Vecā Imantas stacijas ēka uzbūvēta tuvu sliežu ceļiem, kas neatbilst mūsdienu dzelzceļa drošības standartiem. Ēkas nolietojums un sliktais tehniskais stāvoklis, kā arī pārāk tuvā atrašanās pie sliežu ceļiem rada bīstamību dzelzceļa satiksmei šajā posmā, tāpēc pieņemts lēmums ēku demontēt.
Arī uzņēmums SIA Bultis, kas veica ēkas tehnisko apsekošanu savā atzinumā norāda, ka ēkas tehniskais nolietojums sastāda 90% un tāpēc ieteicams ēku demontēt.
Pret ēkas demontāžu neiebilst arī Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija, kas norāda, ka stacija ēka nav iekļauta valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā.
Demontāžas darbus paredzēts veikt šīs nedēļas laikā.
Jaunu stacijas ēku paredzēts būvēt līdz ar peronu rekonstrukciju, tomēr termiņi šīm aktivitātēm vēl nav noteikti.
Līdz jaunas stacijas ēkas izbūvei vilcienu pasažieriem būs pieejama konteinertipa pagaidu biļešu kase.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.