SIA „LDZ infrastruktūra” izsludina atklātu konkursu par divu 4-asu universālo platformu modernizāciju.
Informācija par konkursa priekšmetu Tehniskajos noteikumos (pielikums).
Pretendenti konkursa nolikumu var saņemt bez maksas Rīgā, Spīķeru ielā 8, Komercdarbības un juridisko lietu daļā vai elektroniski, sūtot pieprasījumu uz e-pastu janis.ruselis@ldz.lv un norādot savas firmas rekvizītus.
Konkursa piedāvājumu atvēršana notiks 2011. gada 22.jūnijā, plkst. 11.00., Rīgā, Spīķeru ielā 8 Konferenču zālē.
Visi piedāvājumu dokumenti konkursam iesniedzami aizlīmētās aploksnēs līdz 2011. gada 22.jūnija, plkst. 11:00 , Rīgā, Spīķeru ielā 8, Komercdarbības un juridisko lietu daļā .
Uzziņas pa tālruni: 67234731 vai e-pastu: janis.ruselis@ldz.lv
TEHNISKIE NOTEIKUMI
1. Modernizācijas darbus veikt saskaņā ar MK Nr.1211 noteikumiem „ Noteikumi par ritošā sastāva būvi, modernizāciju, atjaunošanas remontu, atbilstības novērtēšanu un pieņemšanu ekspluatācijā”.
2. Izgatavotie universālie pusvagoni tiks ekspluatēti balasta piesārņojuma izvešanas SZ – 120 sastāvā (sastāvs izgatavots Jaroslavļa Vagonu remonta rūpnīcā), pusvagoniem ir jāatbilst šādiem tehniskajiem noteikumiem un rasējumu № 2757.01.00.000-02:
Nr. p.k. | Nosaukums | Parametri | |
I | Darba apstākļi | ||
1.1. | Divceļu iecirkņos | Bez kustības slēgšanas blakusceļā | |
1.2. | Taisnos ceļa iecirkņos, ceļa līknēs, peronu zonā | Ārējās sliedes pacēlums līdz 150mm | |
1.3. | Zem kontaktvada | Bez kontakttīkla sprieguma atcelšanas | |
1.4. | Ceļa profils | No 0% līdz 15% (maksimums) | |
1.5. | Apkārtējā gaisa temperatūra (ēnā) | No -5ºC līdz +40ºC | |
1.6. | Relatīvais gaisa mitrums | 50%min. – 100%max. | |
1.7. | Sliežu ceļa platums | 1520mm | |
1.8. | Līkņu rādiuss | Min. 120m | |
II. | Prasības balasta piesārņojuma izvešanas sastāvam | ||
2.1. | Bāzisks pusvagona modelis | 4-asu platforma ar 66 t kravnesību (piegādā pasūtītājs) | |
2.2. | Sliežu ceļš | 1520 mm | |
2.3. | Pusvagons universāls: | ||
- ietilpība | 40 m³ | ||
- kravnesība | ne mazāk kā 58 t | ||
- universālvagonu skaits | 2 gab. | ||
- gabarītizmēri: | |||
- garums pa automātiskās sakabes asīm | ne vairāk kā 14620 ± 100 mm | ||
- platums pa kāpnēm | ne vairāk kā 3150 ± 50 mm | ||
- augstums | ne vairāk kā 5200 ± 50 mm | ||
- masa | ne vairāk kā 36 t | ||
2.4. | Vidējais resurss līdz remontam | ne mazāk kā 5000 st. | |
2.5. | Ritošā sastāva gabarīts darba un transporta stāvoklī | 1-T bez papildus piesegšanas vagoniem | |
2.6. | Droša transportēšana ar ātrumu | ||
- krautu vagonu sastāvs | 60km/st. | ||
- tukšu vagonu sastāvs | 80km/st. | ||
2.7. | Darba mehānismu un izkraušanas zonu laba pārredzamība darba un transporta režīmā | Jābūt dienā un naktī | |
2.8. | Visu darba mehānismu pamata un papildus fiksācija transporta stāvoklī | Jābūt | |
2.9. | Ērta pieeja spēkiekārtai, lai varētu viegli veikt tās apkalpošanu | Obligāti | |
2.10. | Spēkiekārtas aizsardzība pret nesankcionētām darbībām | Obligāti | |
2.11. | Spēkiekārtas un ierīces automātiskā aizsardzība no pārslodzēm | Obligāti | |
2.12. | Viena vagona garums pēc autosakabes asīm | Ne vairāk kā 15m | |
2.13. | Automātiskās pneimatiskās bremzes ar uzlādēšanas spiedienu | 5,3 – 5,5kgt/cm² | |
2.14. | Maksimālais spiediens bremžu cilindros | 3,8 – 4,0kgt/ cm² | |
2.15. | Bremžu spiedspēks | ||
- uz tukša vagona asi | Ne mazāk kā 3,5tf/ass | ||
- uz iekrauta vagona asi | Ne mazāk kā 7,0tf/ass | ||
2.16. | Bremžu kluči | Čuguna | |
2.17. | Riteņu diametrs | Ne mazāks kā 950mm | |
2.18. | Riteņa loka biezums | Ne mazāks kā 75mm | |
2.19. | Ass slodze | Ne vairāk kā 22t | |
2.20. | Autosakabe | CA-3 | |
2.21. | Aizsardzība pret pašatkabināšanos un nesankcionētu atkabināšanos | Obligāti | |
2.22. | Darba mehānismu un izkraušanas zonas apgaismojums | Obligāti | |
2.23. | Skaņu, gaismu signāli, dzeltena signālspuldzīte |
Saskaņā ar LDz instrukcijām
Obligāti |
|
2.24. |
Personāla aizsardzība pret elektriskās strāvas iedarbību darbu veikšanas laikā zem kontaktvada
(aizsargapvalki, plāksnītes, uzraksti) |
Obligāti pēc SIA „LDz infrastruktūra” vienošanās ar LDz | |
2.25. | Vagonu krāsošana | ||
- rāmji | melni | ||
- virsbūve | dzeltena | ||
2.26. | Speciālo instrumentu un rezerves daļu minimālā komplekta esamība pirmās tehniskās apkalpošanas veikšanai | Obligāti | |
2.27. | Garantija vagoniem un ierīcēm | Ne mazāk kā 24 mēneši | |
2.28. | Bezmaksas remonts garantijas termiņa periodā | Obligāti | |
2.29. | Servisa nodrošinājums (iestatīšanas darbi uzsākot tā ekspluatāciju) | Ieteicams | |
2.30. | Tehniskās dokumentācijas esamība | ||
- ekspluatācijas instrukcija | Obligāti | ||
- tehniskās apkalpošanas instrukcija | Obligāti | ||
- darbu drošas veikšanas instrukcija | Obligāti | ||
- tehniskā pase | Obligāti | ||
- rezerves daļu katalogs | Obligāti | ||
- elektriskās un hidrauliskās shēmas (montāžas un principiālas) | Obligāti | ||
2.31. | Izpildītājam obligāti ir jāpiešķir sertifikāts, kas dod tiesības veikt dzelzceļu mašīnu būvniecību | Obligāti | |
2.32. | Sastāva iekārtas uzstādīšana tiek veikta uz SIA „LDZ infrastruktūra” īpašumā esošām platformām | Obligāti | |
2.33. | Uz vagonu sāniskiem U-profila siju platformu rāmjiem jābūt atzīmētiem uzrakstiem un zīmēm |
Rūpnīcas tabula ar rūpnīcas nosaukumu - izgatavošanu, izstrādājuma numuru, izlaiduma datumu: - vagona nosaukums - astoņciparu vagona numurs Uzraksti: - pie manevriem negrūst - no kalniņa nenolaist - atkabināšanai nav jābūt (no automātiskās sakabes sviras puses) - bukšu revīzijas termiņi - drošības zīmes uz vadības un apskates laukumu kabīnes sienām - no kāpņu puses 3,5m augstumā no sliežu galvas līmeņa - sarkana svītra ar uzrakstu: "Bīstami dzīvībai, līdz kontaktvadam 2 m"; |
|
2.34. | Elektroiekārtai ir jāatbilst elektrodrošības prasībām, saskaņā ar esošajām normām un likumiem |
Obligāti
|