VAS “Latvijas dzelzceļš” (turpmāk – LDz) 2024.gada 24.oktobrī noslēdza sadarbības līgumu ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. 3.1.1.3/1/24/I/002 “Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai, 2.posms” īstenošanu, pamatojoties uz Ministru kabineta 23.07.2024 noteikumiem Nr. 507 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 3.1. prioritātes” Ilgtspējīga TEN-T infrastruktūra" 3.1.1. specifiskā atbalsta mērķa “Attīstīt ilgtspējīgu, pret klimatu izturīgu, inteliģentu, drošu un vairākveidu TEN-T infrastruktūru” 3.1.1.3. pasākuma “Eiropas transporta tīklā esošās dzelzceļa infrastruktūras attīstība” pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas īstenošanas noteikumi", ES un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem par ES fondu vadību un 2023. gada 22. decembra līguma Nr. 6.2.1.2/22/I/002 grozījumiem Nr.1 par projekta posmošanu atbilstoši Regulas 2021/10601 118. pantam.
Projekts Nr. 3.1.1.3/1/24/I/002 “Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai, 2.posms” (turpmāk – Projekts) ir projekta Nr. 6.2.1.2/22/I/002 “Dzelzceļa infrastruktūras modernizācija vilcienu kustības ātruma paaugstināšanai” turpinājums un Projekta īstenošanas termiņš ir ne ilgāk kā līdz 2026. gada 31. decembrim.
Projekta kopējie attiecināmie izdevumi: 30 683 578.00 EUR, no kuriem Kohēzijas fonda finansējums: 85.00 % un LDz finansējums: 15.00 % no attiecināmajiem izdevumiem.