“Latvijas dzelzceļa” prezidents Edvīns Bērziņš un Baltkrievijas dzelzceļa vadītājs Vladimirs Morozovs 1.jūlijā Minskā parakstīja Nolīgumu par sadarbību vilcienu kustības organizācijas un dzelzceļa infrastruktūras uzturēšanas jomā.
Tikšanās laikā pārrunātas iespējas palielināt dzelzceļa kravu apjomu no Baltkrievijas virzienā uz Latvijas ostām. “Gan mēs, gan Baltkrievijas puse redzam iespējas palielināt Baltkrievijas kravu apjomu izmantojot mūsu dzelzceļa infrastruktūru. Baltkrievijas puse allaž izrādījusi interesi sadarboties ar mums ciešāk, tāpēc kopā strādāsim pie izdevīgāku nosacījumu, tostarp, tarifu priekšlikumu izstrādes, kam jau drīzumā vajadzētu dot labu rezultātu”, par tikšanās rezultātiem pastāstīja E.Bērziņš.
Latvijas un Baltkrievijas dzelzceļi vienojās turpināt sadarbību par savstarpējā dzelzceļa savienojuma elektrifikācijas virzienā Daugavpils-Polocka. Baltkrievijas dzelzceļš jau iepriekš pauda apņemšanos elektrificēt savu infrastruktūras daļu, ja Latvijā tiks veikta dzelzceļa tīkla elektrifikācija.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitas sabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDZ CARGO, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDZ infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDZ ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDZ