SIA “LDz Cargo Loģistika” 2016. gada pirmajā pusgadā strādājusi ar 5,6 miljonu eiro apgrozījumu (par 169 861 EUR mazāk nekā pērn attiecīgajā periodā) un 72 634 eiro lielu peļņu pēc nodokļiem (par 6014 eiro mazāk nekā pērn šajā periodā).
Samazinājums galvenokārt ir saistīts ar tranzītpārvādājumu kravu apjomu samazinājumu.
2016. gada pirmajā pusgadā “LDz Cargo Loģistika” īstermiņa saistības pilnībā var finansēt no apgrozāmiem līdzekļiem. Kopējais uzņēmuma likviditātes rādītājs 2,33 ir pieņemto normu apmērā, kas nozīmē, ka uzņēmums spēj segt savus kārtējos maksājumus, kā arī nodrošināt investīciju plāna izpildi.
“LDz Cargo Loģistika” vadības ziņojumā par 2016.gada sešu mēnešu rezultātiem norādīts, ka uzņēmumam ir būtiski saglabāt un nostiprināt esošās pozīcijas konteinerpārvadājumos.
Balstoties uz esošo kravu pārvadājumu organizēšanas pieredzi, kompānija piedalās īpašu projektu kravu transportēšanā, kas gan paaugstina finanšu rādītājus, gan arī nostiprina kompānijas reputāciju starptautiskā līmenī.
“LDz Cargo Loģistika” vadības ziņojumā norādīts, ka papildus tranzīta kravu piesaisti veicinātu arī savstarpējās sadarbības uzlabošanās starp ostām un kravu pārvadātājiem, tāpat arī nozīmīga loma ir Latvijas valsts institūciju atbalstam.
Sabiedrības galvenais ilgtermiņa mērķis ir vērsts uz jaunu klientu piesaisti, kas balstās uz pakalpojumu spektra paplašināšanu un servisa līmeņa paaugstināšanu, tādējādi palielinot kravu pārvadājumu apjomu.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitas sabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDZ CARGO, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDZ infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDZ ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDZ apsardze.