VAS “Latvijas dzelzceļš” šobrīd piedzīvo nozīmīgu pārmaiņu posmu un turpmākajiem gadiem uzņēmums ir izvirzījis mērķi panākt ilgtspējīgu un mūsdienīgu dzelzceļa infrastruktūru, kas veicinās pasažieru un kravu mobilitāti visā valsts teritorijā. Šobrīd tiek meklēts profesionāls, pieredzējis un stratēģiski domājošs valdes loceklis, kurš būs gatavs sniegt savu ieguldījumu drošas un kvalitatīvas dzelzceļa infrastruktūras uzturēšanā un attīstībā, un VAS “Latvijas dzelzceļš” mērķu sasniegšanā.
Valdes locekļa tehniskās ekspluatācijas jautājumos amata kandidātiem nepieciešamās zināšanas, pieredze un kompetences ir nevainojama reputācija, darba pieredze infrastruktūras tehniskās ekspluatācijas jautājumos, atbilstoša akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu un krievu valodas zināšanas, vismaz 3 gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes locekļa vai līdzvērtīgā vadošā amatā vai pieredze biznesa vadībā stratēģiskajā līmenī valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā.
Kandidātiem ir jābūt iepriekšējai pieredzei pārmaiņu procesu vadīšanā, komandas vadības pieredzei lielā uzņēmumā, pieredzei tehniskās ekspluatācijas un/vai inženiertehniskās funkcijas un procesu pārvaldības jautājumos, kā arī jāatbilst citām daba pieredzes, zināšanu un kompetenču prasībām.
VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes locekļa personāla atlases un novērtēšanas process notiks vairākās kārtās, un to īstenos atlases konkursa nominācijas komisija un personāla atlases kompānija SIA “Fontes Executive Search”.
Pretendenti pieteikumus aicināti iesniegt līdz š.g. 31. martam, nosūtot pieteikuma dokumentus ar norādi “Pieteikums VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes locekļa amatam” uz e-pasta adresi: vlt@ldz.lv.
Ar obligātajām prasībām, detalizētu pieteikumu iesniegšanas kārtību, iesniedzamajiem dokumentiem un konkursa nosacījumiem iepazīties iespējams šeit.