VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Biotualešu noma un apkalpošana 2017.-2019.gadā” (turpmāk-sarunu procedūra).
Sarunu procedūras priekšmets: 55 (piecdesmit piecu) biotualešu noma un apkalpošana 2017.-2019.gadā dzelzceļa līnijās Rīga-Valmiera, Rīga-Lielvārde, Rīga-Zvejniekciems, Rīga-Ozolnieki, Rīga-Sloka.
Piedāvājums jāiesniedz par visu sarunu procedūras priekšmetu pilnā apjomā. Līguma izpildi piegādātājs nodrošina ar saviem resursiem bez apakšuzņēmēju piesaistes.
Tehniskās specifikācijas un līguma nosacījumi: atbilstoši sarunu procedūras nolikumam.
Kopā ar piedāvājumu pretendentiem jāiesniedz arī piedāvājuma nodrošinājums EUR 1500 (viens tūkstotis pieci simti euro) apmērā kā pretendenta naudas summas iemaksa pircēja bankas kontā.
Sarunu procedūras nolikuma saņemšana:
Pasūtītājs nosaka ieinteresētajam piegādātājam maksu par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu EUR 85.00 (astoņdesmit pieci euro un 00 centi), ieskaitot PVN 21%. Lai saņemtu sarunu procedūras nolikumu, ieinteresētiem piegādātājiem jāpārskaita minētā summa uz VAS “Latvijas dzelzceļš” konta numuru: LV58NDEA0000080249645, banka: “Nordea Bank AB Latvijas filiāle”, SWIFT kods: NDEALV2X, ar norādi: “Sarunu procedūrai “Biotualešu noma un apkalpošana 2017.-2019.gadā”un jāuzrāda pasūtītājam pārskaitījuma dokuments pirms sarunu procedūras nolikuma saņemšanas. Ja maksājumu par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu (pārskaitījuma dokumentā) norāda sarunu procedūras pretendenta nosaukumu. Sarunu procedūrā var piedalīties tikai tas pretendents, kurš norādīts maksājuma dokumentā. Maksa par dokumentu saņemšanu netiek atgriezta.
Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu:
Ieinteresētais piegādātājs ar sarunu procedūras nolikumu var iepazīties, bet to saņemt tikai pēc augstāk minētā pārskaitījuma dokumenta uzrādīšanas VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, Rīgā, 3.stāvā, 341.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu).
Sarunu procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi. Pieprasījumā nolikuma elektroniskās versijas saņemšanai jānorāda ieinteresētā piegādātāja nosaukums, reģistrācijas numurs, kontaktinformācija (adrese, tālruņa un faksa numurs) jāpievieno maksājuma uzdevuma/pārskaitījuma dokuments un pieprasījums nosūtāms uz e-pasta adresi: iveta.cerina@ldz.lv.
Piedāvājumi iesniedzami: līdz 2017.gada 8.augustā plkst. 9.30, VAS „Latvijas dzelzceļš” Gogoļa ielā 3, 1.stāvā, 103.kabinetā, Rīgā (VAS “Latvijas dzelzceļš” Kancelejā). Piedāvājumu iesniedz personīgi, ar kurjera starpniecību vai ierakstītā vēstulē.
Piedāvājumu atvēršana notiks: 2017.gada 8.augustā plkst.10.00, VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, 3.stāvā, 344.kabinetā, Rīgā.
Pasūtītāja kontaktpersona:
organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretārs - VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja galvenā iepirkumu speciāliste Iveta Ceriņa, tālrunis +371 67234925, fakss: +37167234250, e-pasta adrese: iveta.cerina@ldz.lv.