VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Darba apģērbu piegāde” (turpmāk-sarunu procedūra).
Sarunu procedūras priekšmeta apraksts un apjoms:
Daļas Nr. |
Sarunu procedūras priekšmets (izvērstu aprakstu sk. nolikuma 2.pielikumā) |
Mēr-vienība |
Dau-dzums |
1. |
Siltā darba jaka tumši zilā krāsā |
gab. |
18 |
2. |
Darba uzvalks ar zamšādas uzšuvēm metāla apstrādes darbiem |
kompl. |
102 |
3. |
Darba uzvalks (virsjaka un bikses) pārbrauktuvju dežurantiem |
kompl. |
22 |
4. |
Darba uzvalks UGV (ugunsdrošības un glābšanas vienības) darbiniekiem |
kompl. |
143 |
5. |
Siltais darba kombinezons kontaktdarbu darbiniekiem |
gab. |
65 |
Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu:
Pasūtītājs nodrošina brīvu un tiešu elektronisku pieeju iepirkuma dokumentiem un visiem papildus nepieciešamajiem dokumentiem, tai skaitā iepirkuma līguma projektam, Pasūtītāja tīmekļvietnē www.ldz.lv sadaļā “Iepirkumi” pie attiecīgā iepirkuma sludinājuma.
Pasūtītājs nodrošina ieinteresētajiem piegādātājiem iespēju iepazīties uz vietas ar iepirkuma dokumentiem, sākot no iepirkuma izsludināšanas brīža VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1547, 3.stāvā, 341.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un sakarā ar caurlaižu režīmu, apmeklējumu piesakot iepriekš nolikumā norādītajai pasūtītāja kontaktpersonai).
Piedāvājumi iesniedzami līdz 2019.gada 19.augusta plkst.9.30, Latvijā, Rīgā, Gogoļa ielā 3, 1.stāvā, 103.kabinetā (VAS “Latvijas dzelzceļš” Kancelejā).
Darba apģērbu paraugi iesniedzami līdz 2019.gada 19.augusta plkst.9.30, Gogoļa ielā 3, 3.stāvā, 341.kabinetā, Rīgā.
Piedāvājumu atvēršana notiks 2019.gada 19.augustā, plkst.10.00, Gogoļa ielā 3, 3.stāvā, 339.kabinetā, Rīgā.
Pasūtītāja kontaktpersona:
organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretāre - VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja iepirkumu speciāliste Jeļena Baševska, tālrunis +371 67233404, e-pasta adrese: jelena.basevska@ldz.lv.