VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Darba apavu piegāde” (turpmāk-sarunu procedūra).
Sarunu procedūras priekšmeta apraksts un apjoms:
Daļas Nr. |
Sarunu procedūras priekšmets (izvērstu aprakstu sk. nolikuma) |
Mēr-vienība |
Dau-dzums |
1. |
Ādas siltie pusgarie šņorzābaki ar rāvējslēdzēju S3 SRC CI |
pāri |
2152 |
2. |
Ādas siltie pusgarie šņorzābaki S3 |
pāri |
1194 |
3. |
Ādas pusgarie šņorzābaki S3 SRC |
pāri |
4733 |
4. |
Ādas pusgarie šņorzābaki S3 SRC |
pāri |
869 |
5. |
Darba apavi defektoskopistiem S1P SRC |
pāri |
68 |
6. |
Ādas sandales ar sprādzes aizdari S1P |
pāri |
2385 |
7. |
Metinātāju šņorzābaki |
pāri |
98 |
8. |
Gumijas zābaki S5 SRC |
pāri |
220 |
9. |
Gumijas zābaki S5 CI SRC |
pāri |
463 |
10. |
Zvejnieku zābaki S5 SRC |
pāri |
37 |
11. |
Gumijas zābaki S4 |
pāri |
125 |
12. |
Maināma iekšzole |
pāri |
777 |
13. |
Ādas pusgarie šņorzābaki apsardzes darbiniekiem OB SRC |
pāri |
200 |
14. |
Ādas pusgarie šņorzābaki ar rāvējslēdzēju apsardzes darbiniekiem OB E FO SRA |
pāri |
86 |
Darba apaviem jāatbilst Ministru kabineta 2002.gada 20.augusta noteikumu Nr.372 “Darba aizsardzības prasības, lietojot individuālos aizsardzības līdzekļus” un Ministru kabineta 2003.gada 11.februāra noteikumu Nr.74 “Prasības individuālajiem aizsardzības līdzekļiem, to atbilstības novērtēšanas kārtība un tirgus uzraudzība” prasībām.
Piedāvājumus var iesniegt gan par visu sarunu procedūras priekšmetu kopumā, gan atsevišķām tā daļām pilnā apjomā.
Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikumu) saņemšanu:
Ieinteresētais piegādātājs ar sarunu procedūras dokumentiem (nolikumu) var iepazīties un tos saņemt VAS “Latvijas dzelzceļš”, Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1547, Iepirkumu birojā, 5.stāvā, 533.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošs dokumentu).
Sarunu procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi. Pieprasījumā nolikuma elektroniskās versijas saņemšanai jānorāda ieinteresētā piegādātāja nosaukums, reģistrācijas numurs, kontaktinformācija (adrese, tālruņa un faksa numurs) un pieprasījums nosūtāms uz e-pasta adresi: jelena.basevska@ldz.lv.
Pasūtītājs nosaka ieinteresētiem piegādātājiem maksu par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu EUR 85.00 (astoņdesmit pieci euro un 00 centi), ieskaitot PVN 21% (Latvijas rezidentiem). Lai saņemtu sarunu procedūras dokumentus (nolikumu), ieinteresētiem piegādātājiem jāpārskaita minētā summa uz VAS „Latvijas dzelzceļš” konta numuru LV58NDEA0000080249645, banka: “Nordea Bank AB Latvijas filiāle”, SWIFT kods: NDEALV2X, ar norādi “Sarunu procedūrai ar publikāciju “Darba apavu piegāde””, un jāuzrāda pasūtītājam (kontaktpersonai) pārskaitījuma dokuments pirms sarunu procedūras dokumentu saņemšanas. Ja maksājumu par sarunu procedūras dokumentu saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu (pārskaitījuma dokumentā) norāda sarunu procedūras pretendenta nosaukumu. Sarunu procedūrā var piedalīties tikai tas pretendents, kas samaksājis minēto summu un kas norādīts pārskaitījuma dokumentā.
Maksa par dokumentu saņemšanu netiek atgriezta.
Piedāvājumi iesniedzami līdz 2016.gada 3.novembra plkst. 9.30, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 533.kabinetā, Rīgā.
Darba apavu paraugi iesniedzami līdz 2016.gada 3.novembra plkst.9.30, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 539.kabinetā, Rīgā.
Piedāvājumu atvēršana notiks 2016.gada 3.novembrī, plkst.10.00, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 532.kabinetā, Rīgā.
Pasūtītāja kontaktpersona:
organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretāre - VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja iepirkumu speciāliste Jeļena Baševska, tālrunis +371 67233404, fakss: +37167234250, e-pasta adrese: jelena.basevska@ldz.lv.